راهنمای درخواست صدور گواهی
راهنمای درخواست صدور گواهی الکترونیکی
متقاضیان محترم گواهی الکترونیکی، مطابق با قوانین و الزامات زیرساخت کلید عمومی کشور، جهت درخواست گواهی الکترونیکی از مرکز صدور گواهی میانی دولتی بازار سرمایه ایران، می بایست به صورت حضوری به یکی از دفاتر ثبتنام گواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال مراجعه نمایند.
خواهشمند است قبل از مراجعه به دفتر ثبتنام، به نکات زیر توجه نمایید:
- برای دریافت گواهی الکترونیکی و سخت افزار توکن، مراجعه حضوری شخصی که قرار است مالك گواهی شود یا وکیل قانونی وی، الزامی است. آن دسته از متقاضیانی که مایل به دریافت خدمات صدور گواهی در محل سازمان خود می باشند، می توانند با انجام هماهنگیهای لازم با کارشناسان ذیربط در یکی از دفاتر ثبت نام و پرداخت هزینه «خدمت در محل»، از خدمات صدور گواهی در محل استفاده نمایند.
- خواهشمند است قبل از مراجعه حضوری به دفاتر ثبتنام، از طریق تماس با کارشناس دفتر ثبت نام از کامل بودن کلیه مدارک اطمینان حاصل کنید. کلیه مدارک مورد نیاز و فرمها در صفحه مربوط به هر دفتر ثبتنام ذکر شده است.
- دفاتر ثبتنام همه روزه به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه، از ساعت 9:00 لغایت 12:30 و از 13:30 لغایت 15:00 آماده ارائه خدمت به متقاضیان میباشند.
- قابل ذکر است دفاتر ثبتنام مرکز میانی صدور گواهی میانی بازار سرمایه، تفاوتی با هم نداشته و رویه درخواست گواهی میتواند به طور دلخواه (بر اساس مکان جغرافیایی مکان دفتر ثبتنام) در هر یک از دفاتر صورت گیرد.
- تذکر مهم: تمامی رویه های صدور و تمدید می بایست توسط یک دفتر ثبتنام انجام شود؛ به طور نمونه، نمیتوان فیشهای پرداختی را به نام یک دفتر واریز کرد ولی برای دریافت توکن و گواهی به دفتر دیگری مراجعه نمود.
آدرس: تهران، میدان ونک، انتهای خیابان ملاصدرا، نرسیده به چمران، پلاک 235، طبقه چهارم واحد 9 ، امور مشتریان
تلفن تماس : 41721000
آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک 1، طبقه 5
تلفن تماس : 42150507