شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

تعرفه صدور گواهی الکترونیکی

کلیه متقاضیان می بایست مبالغ زیر را پرداخت نموده و اصل فیش‌های پرداختی را به‌ همراه سایر مدارک مندرج در بند 6 «فرم درخواست گواهی الکترونیکی افراد حقوقی» به دفتر ثبت‌نام ارایه نمایند

  • مبلغ 100،000 ریال به حساب 2176279001002 بانک ملي ایران شعبه بلوار کشاورز (کد شعبه 190) بنام «تمرکز وجوه درآمد صدور گواهی» قابل پرداخت در کلیه‌ شعب بانک ملی سراسر کشور
  • مبلغ 163،500ریال به حساب 0219266942001 بانک ملی ایران شعبه بورس (کد شعبه 695) بنام شرکت مدیریت فناوری بورس تهران قابل پرداخت در کلیه‌ شعب بانک ملی سراسر کشور

هزینه سخت افزار توکن

متقاضیانی که سخت افزار توکن ندارند و یا دارای توکن های ePass2000 (توکن سرمه‌ای رنگ)، ePass3003 (توکن سفید رنگ) و Gemalto می باشند، می بایست با پرداخت هزینه توکن جدید، نسبت به تعویض توکن خود اقدام نمایند

مبلغ 817،500 ریال (با محاسبه ارزش افزوده) بابت توکن Parskey به شماره حساب 0219266942001 بانک ملی ایران شعبه بورس (کد شعبه 695 ) بنام شرکت مدیریت فناوری بورس تهران قابل پرداخت در کلیه‌ شعب بانک ملی سراسر کشور

ارائه خدمات صدور گواهی الکترونیکی در محل متقاضیان

آن دسته از متقاضیانی که مایل به دریافت خدمات صدور گواهی الکترونیکی در محل سازمان خود هستند می‌توانند با دفتر ثبت نام تماس گرفته و از شرایط خدمات، آگاهی حاصل نمایند.

هزینه ارائه خدمت در محل متقاضیان تهران 1،744،000 ریال (با احتساب مالیات ارزش افزوده) و حومه تهران 2،180،000 ریال (با احتساب مالیات ارزش افزوده) به شماره حساب 0219266942001 بانک ملی ایران شعبه بورس (کد شعبه 695 ) بنام شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، قابل پرداخت در کلیه‌ شعب بانک ملی سراسر کشور می باشد.

مدارک لازم جهت درخواست صدور گواهی

متقاضیان می بایست مطابق فهرست مندرج در بند 6 «فرم درخواست گواهی الکترونیکی افراد حقوقی» مدارک لازم را تهیه نمایند:

  • این مدارک برای هریک از افراد (مدیرعامل و مدیر مالی) می بایست به‌صورت جداگانه تهیه‌ شود.
  • تهیه‌ معرفی‌نامه‌ شغلی لازم نیست

راهنمای تکمیل فرم درخواست صدور گواهی الکترونیکی

بند 1. مشخصات مبالغ واریزی: شماره فیش های واریزی را وارد نمائید (نیازی به ثبت مشخصات فیش مربوط به سخت افزار توکن در این قسمت نمی‌باشد)

بند 2. مشخصات فردی : مشخصات فردی خود را مطابق فیلدهای اطلاعاتی تکمیل فرمائید.

لازم به ذکر است در بخش مربوط به مشخصات حساب، لازم است مشخصات حساب بانکی که فرد صاحب گواهی توسط آن به فعالیت های بورسی می پردازد، وارد شود. اطلاعات حساب بانکی در راستای اتصال به سامانه های پس از معاملات به گواهی الکترونیک از متقاضیان دریافت می گردد.

بند 3. تایید صحت مندرجات فرم : این بند توسط متقاضی تائید می‌گردد. (امضاء فرد صاحب گواهی مورد نیاز می‌باشد).

لازم به ذکر است متقاضیان بازار سرمایه، گواهی امضای دیجیتال با سطح اطمینان 2 را انتخاب فرمایند.

بند 4. مشخصات سازمان: مشخصات سازمانی خود را مطابق فیلدهای اطلاعاتی تکمیل فرمائید.

بند 5. تایید صحت مندرجات فرم(سازمان/شرکت/موسسه): در این بند، داخل کادر مربوطه ممهور به مهر شرکت شده و توسط صاحبان امضای مجاز جهت اسناد تعهدآور، مطابق با آخرین آگهی تغییرات، امضا می‌شود (عموماً مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره). مهر و امضای تعهدآور مطابق با آخرین آگهی تغییرات ضروری است.

بند 6.تایید مسئول ثبت نام : مدارک لازم جهت صدور گواهی الکترونیکی در این بند ذکر شده است. (روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات ممهور به مهر شرکت)

بند 7. رسید تحویل گواهی: این بند پس از تکمیل فرآیند صدور، توسط کارشناس صدور گواهی الکترونیکی تکمیل می گردد.

و در هنگام تحویل سخت افزار توکن به صاحب گواهی /وکیل، می بایست توسط ایشان امضا گردد.

تذکر:مطابق با سیاست‌های مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی، به دلایل امنیتی و جلوگیری از هرگونه امکان جعل و سوء‌استفاده، گواهی الکترونیکی در حضور شخص صاحب امضاء (مدیرعامل، مدیرمالی، ... ) صادر و توکن به فرد تحویل داده می‌شود. از این‌رو، حضور فرد متقاضی یا وکیل قانونی وی (همراه با وکالت‌نامه محضری) در زمان صدور گواهی الکترونیکی الزامی است.